چرا کمپرسور هوا روشن نمی‌شود؟

چند دلیل وجود دارد که کمپرسور هوا بی‌ صدا می‌ ماند و کاری انجام نمی‌ دهد. گاهی اوقات این یک مشکل واقعاً ساده است که رفع آن در کمتر از یک دقیقه طول می‌ کشد در حالی که ممکن است نیاز به تعمیر باشد.

1- به برق متصل نیست.

بعضی از شرکت‌ ها کمپرسور های هوای خود را شب‌ ها از برق می‌ کشند و ممکن است در روز بعد آن را فراموش کنند.

2- روغن کافی نیست.

کمپرسور های هوا درست مثل ماشین شما به روغن متکی هستند تا درست کار کنند. اگر روغن بررسی نشده و طبق مشخصات سازنده نگهداری نشود، می‌ تواند برای کمپرسور هوای شما فاجعه ایجاد کند. روغن را بررسی کرده و از کافی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

3- مشکلات سوئیچ برق

گاهی اوقات سنسور عملکرد اتوماتیک قادر به روشن کردن کمپرسور برای دوباره پر کردن هوای فشرده نیست. این می‌ تواند در مدارهای داخلی مشکل ایجاد کند و گاهی اوقات با تنظیم فشار می‌ توان مسئله را برطرف کرد.

4- مشکلات سوئیچ فشار

اگر سوئیچ فشار شما کار نمی‌ کند، مخزن با هوای تحت فشار پر نمی‌ شود. برای آزمایش این از مولتی‌ متر برای اندازه‌ گیری این که آیا نیرو به موتور می‌ رود استفاده کنید یا گوش کنید که آیا صدای  کلیک را در سوئیچ برق را در فشار کم می‌ شنوید یا نه. همچنین می‌ توانید کمپرسور خود را از برق بکشید یا قطع کننده‌ ای را که به آن می‌رود را خاموش کنید. بعد اجازه دهید تمام فشار از مخزن آزاد شود تا زمانی که به صفر برسد. سپس دریچه تخلیه آزاد کننده هوا را ببندید. درپوش سوئیچ فشار را بردارید تا بتوانید برای کلیک و خاموش کردن آن گوش دهید. از یک نفر کمک بخواهید که برق را دوباره روشن کرده و صدای کلیک یا حرکتی را گوش دهد.

هنگامی که فشار کم است، سوئیچ باید این را حس کند و بر روی مکان کلیک کند تا برق را به موتور کمپرسور هدایت کند. اگر این کلیک را نمی‌ شنوید، احتمال تعویض کلید فشار وجود دارد.

کمپرسور هوا

5- فشار مخزن کم

زمان‌ هایی وجود دارد که فشار برای انواع خاصی از برنامه‌ ها به اندازه مورد نیاز نیست. با تعویض کلید فشاری که برش آن کاهش یافته است، این مشکل قابل حل است.

وقتی همه حاضر می‌ شوند، وسایل خود را بر می‌ دارند و هیچ چیز کار نمی‌ کند زیرا کمپرسور هوا کار نمی‌ کند، می‌تواند شوک بزرگی باشد. در حالی که کمپرسور هوا ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد، بسیاری از اوقات مشکلات ساده‌ای مانند فراموش کردن اتصال مجدد آن، سوئیچ قطع‌ کننده، کمبود روغن یا تعمیر ساده دیگر است.

6- پریدن فیوز

وقتی کمپرسور هوا باعث خرابی برق می‌ شود، فیوز می‌ پرد یا برق را قطع می‌ کند. اگر این اتفاق افتاده باشد، برق به کمپرسور هوا نمی‌ رود. برخی از کمپرسور های هوا سوئیچ‌ های خود را بازنشانی کرده و برخی دیگر دارای فیوزهای خطی هستند که باید بررسی شوند. برای یافتن آنها خط برق را از کمپرسور هوا به سمت خروجی دنبال کنید. اگر یک فیوز پریده یا یک قطع کننده قطع شده جلو بروید  و فیوز را تعویض کنید یا قطع کننده را دوباره تنظیم کنید.

اگر سیستم شما به کار افتاد و دوباره فیوز پرید، مطمئن باشید کمپرسور هوا مشکل برق دارد. مشکلات احتمالی ایجاد کننده مشکلات الکتریکی عبارتند از: موتور خراب یا اورلود، سوئیچ فشاری که کوتاه شده یا اینکه شما یک خازن استارت بد دارید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...