نرم‌ افزار مدیریت دام چیست؟

نرم‌ افزار مدیریت دام ساختاری است که دامداران را ترغیب می‌ کند تا از زمان تولد تا زمان فروش دام خود را مستقیم نگهداری و ردیابی کنند. با این نرم‌ افزار می‌ توان به راحتی تعداد دام، سلامت آنها، عملکرد و هزینه آنها و معاملات واحد مالی را ردیابی کرد.

از یک نرم‌ افزار مدیریت دام برای ضبط هر یک از مراحل انجام شده در دامداری استفاده می‌ شود. این بهترین راه‌ حل‌ ها را برای ترکیب فرمولاسیون خوراک، هزینه‌ های مختلف، تولید و حسابداری خوراک، مقدار خوراک در روز، انتخاب تولید و غیره را ارائه می‌ دهد. به عناصر خاصی از جمله شرایط آب و هوایی، شرایط زمین، دسترسی مواد خام و دستورالعمل‌ های خوراک بستگی دارد. سیستم مدیریت دام به گسترش سود آوری یک مزرعه کمک می‌ کند. به‌ علاوه، ماژول‌ های این نرم‌ افزار با کمک فرمول‌ های مفید به پیروی از روش‌ های سودآور کمک می‌ کنند.

lndvdj nhl

در زیر برخی از ویژگی‌ ها و مزایای مهم نرم‌ افزار مدیریت دام برای درک بهتر آورده شده است.

رشد بهتر

اداره دام می‌ تواند بسیار دشوار باشد. این در صورت وجود چندین حیوان در مزرعه بیشتر است. دامدارانی که از نرم‌ افزار مدیریت دام استفاده می‌ کنند سود بیشتری دریافت می‌ کنند، زیرا این سیستم در به روز بودن با آخرین روندها کمک می‌ کند. این فرصتی برای رشد بهتر تجارت می‌ دهد.

مدیریت بهبود مرتع

سیستم مدیریت دام به جابجایی حیوانات کمک می‌ کند تا از یک منطقه به منطقه دیگر که حرکت می‌کنند در عین حال آنها را دنبال می‌ کند. در یک نقطه مشخص می‌ توانید به داده‌هایی که از مکان دقیق حیوانات می‌ گوید، دسترسی بهتری داشته باشید. این سیستم به همین دلیل برای نهایی کردن گزینه‌ های ضروری مثل تولید مثل مفید است زیرا دارای سیستم تشخیص تولید مثل است. این تلاش می‌ کند اطمینان یابد که همه دام در یک محیط سالم پرورش داده می‌ شوند تا بهترین روش کشت را تضمین کند.

 پیگیری حوادث

وقایع در دامداری مانند فروش حیوانات، معالجه پزشکی، روش‌ های تولید مثل، تولد و مرگ را می‌ توان با راه‌ حل‌ های EPR  به طور موثر ردیابی کرد. این نرم‌ افزار امکان ضبط کلیه اطلاعات قابل توجه و گردآوری آنها را در یک سری فعالیت‌ های ثابت در مزرعه فراهم می‌ کند. در صورت وجود نرم‌ افزار، نیازی به ضبط و ذخیره دستی همه رویدادها نیست.

lndvdj nhl

ثبت همه وقایع

دیگر نیازی به ثبت دقیق جزئیات تمام وقایع در یک دامداری به صورت دستی نیست. با کمک سیستم مدیریت دام، نگهداری و ضبط داده‌ های اساسی که شامل تولید مثل، وزن، جنس و غیره است، امکان پذیر است. همه مواردی که در نظر گرفته شده است، تمام وقایع کوچک و بزرگی که در طول زندگی تمام دام اتفاق می‌ افتد در این سیستم ثبت می‌ شود. این امر باعث استناد به داده‌ ها برای دامدار در هر نقطه می‌ باشد.

بهبود مدیریت خوراک

این نرم‌ افزار سعی در کمک به مدیران در جهت حفظ یک برنامه ثابت تغذیه  و ضبط میزان خوراک مصرف شده توسط هر دام در دامداری را دارد. این یک مولفه قابل توجه است که در نسبت تبدیل خوراک حیاتی است. رقم هزینه خوراک مصرفی در مزرعه با کمک این عنصر امکان‌ پذیر است. به این ترتیب، تصمیم‌ گیری بهتر وابسته به داده‌ های واقعی امکان‌پذیر است.

پیگیری بهتر تاریخ‌ها

دامداری کنترل شده که با کمک حیوانات اهلی انجام می‌ شود در ردیابی موعد مقرر برای همه حیوانات کمک می‌ کند. پیروی از دوره زایمان ارزیابی شده بستگی به این دارد که حیوانات در چه شرایطی در معرض خطر قرار می‌ گیرند. این داده‌ های مهمی است که در کنترل روش‌ های پرورش که در مزرعه تکمیل می‌ شود کمک می‌ کند تا تمام دام‌ ها به راحتی نگهداری شوند.

مدیریت دام

نرم‌ افزار مدیریت دام روشی است برای ادامه عملکرد‌ های حیوانی با بازده بالا و اطمینان از بهترین استاندارد های کیفی.

نرم‌ افزار مدیریت دام امکان برخورد با دام را به گونه‌ ای فراهم می‌ کند که منافع بسیار زیادی را برای تجارت کسب کند. در صورتی که به دنبال روشی مناسب برای تجارت دام خود هستید، این نرم‌ افزار گزینه صحیحی برای شماست.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...