سردخانه کانکسی راه حل عالی برای ذخیره سازی تجاری

 در شرایط نامطلوب اقتصادی که در آن قرار داریم، سرمایه‌گذاری در اتاق‌های سردخانه تجاری یک ریسک  است. توانایی داشتن یک سردخانه فوری با سرمایه کم گزینه بسیار مهیجی است. اگرچه بسیاری می‌گویند غیر ممکن است. با این حال، استفاده از کانکس یخچال دار دقیقاً همین امر و موارد دیگر را امکان پذیر می‌کند.

10+1 دلیل استفاده از سردخانه کانکسی برای نگهداری در سردخانه

1- فوری: سردخانه کانکسی را می‌توان به سرعت تحویل گرفت و به معنای واقعی کلمه فقط در برق متصل کرد تا یک اتاق سرد فوری ایجاد شود. دستگاه‌های قدرتمند می‌توانند در عرض یک ساعت کل 28 متر مکعب یا 66 متر مربع را به 25- درجه سانتی گراد کاهش دهند.

2- قابل اطمینان: کانکس‌ها با ماشین‌آلاتی ساخته شده‌اند که در سخت‌ترین محیط‌های دریا با توانایی محدود در سرویس‌دهی مقاومت می‌کنند. بدین ترتیب آنها برای اجرای ساعت‌های طولای و نگه داشتن دمای ثابت طراحی شده‌اند.

svnohki ;hk;sd

3- دقیق: کانکس‌ها را می‌توان تا دقت یک دهم درجه کنترل کرد و بنابراین می‌توانید از حفظ بار در دمای مناسب اطمینان حاصل کنید.

4- بدون ریسک: سردخانه کانکسی را می‌توان به صورت روزانه اجاره کرد، بنابراین به تعهد طولانی مدت نیازی نیست.

5- مقرون به صرفه: از آنجا که می‌توان آنها را اجاره کرد، نیازی به اتصال سرمایه زیادی برای ساخت سردخانه نیست.

6- پشتیبانی فنی: سردخانه کانکسی را می‌توان با پشتیبانی کامل فنی24/7 اجاره کرد تا اطمینان حاصل کرد که در صورت خرابی مکانیکی، پشتیبانی فنی می‌شوند.

7- قابل جابجایی: جابجایی کانکس بسیار آسان است و بنابراین در صورت نیاز به جابجایی محل سردخانه انعطاف پذیری برای خود دارید.

8- مدولار: با رشد کسب و کار شما، می‌توانید با رشد نیاز به سردخانه، تعداد بیش‌تری کانکس اضافه کنید. آنها در اصل مانند قطعات بزرگ لگو هستند.

snohki ;hk;sd

9- همه‌کاره: از سردخانه کانکسی می‌توان برای مجموعه‌ای از محصولات حساس به دما استفاده کرد. توانایی‌های دمااز 25+ درجه سانتی‌گراد تا 25- درجه سانتی‌گراد است. بنابراین می‌توانند از بستنی و مرغ گرفته تا واکسیناسیون پزشکی و مواد شیمیایی حساس  از پس آن برایند.

10- امن: کانکس‌ها برای مقاومت در برابر شرایط ناهموار حمل و نقل دریایی بین‌المللی ساخته شده‌اند و می‌توانند توسط چندین قفل ایمن شوند تا ایمنی بار شما را تضمین کنند.

11- کارآمد: ماشین آلات با فناوری کمپرسور بالا ساخته می‌شوند و با مصرف برق بسیار کم بسیار کارآمد هستند.

چه کسی می‌تواند از سردخانه کانکسی استفاده کند؟

به دلیل انعطاف پذیری کانکس‌ها، آنها در صنایع مختلف و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها به طور مرتب توسط خرده فروشان برای ذخیره سازی مواد غذایی مانند مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به دلیل کنترل‌های فوق العاده دقیق دما که از آنها استفاده می‌شود. به طور منظم برای دوره‌های طولانی‌تری برای نگهداری واکسن‌ها و نمونه‌های پزشکی استفاده می‌شود.

svnohki ;hk;sd

کانکس‌های 20 فوتی به طور منظم توسط مراکز فروش کوچک و رستوران‌ها برای ذخیره سازی نوشیدنی‌ها و مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها همچنین راه حل مناسبی برای رویدادهایی هستند که چند روز دیگر به اتاق‌های سرد کوتاه مدت اضافی احتیاج دارند.

کانکس‌های 40 فوتی ظرفیت بیش‌تری دارند و به طور منظم توسط کشاورزان برای ذخیره سازی بیش از حد محصول و همچنین تأمین کنندگان مواد شیمیایی که به دنبال ذخیره سازی طولانی مدت محصولات حساس به دما هستند استفاده می‌شود.

سردخانه ویترینی

سردخانه کانکسی چه اندازه هایی دارد؟

سردخانه کانکسی در دو اندازه اصلی، 6 متری و 12 متری وجود دارد. عرض هر دو آنها 2.4 متر است. سردخانه کانکسی در انواع ثابت، متحرک و ویترینی موجود می‌باشد.

قیمت سردخانه کانکسی چقدر است؟

قیمت سردخانه کانکسی بستگی به اندازه و نوع خنک کننده های یونیت و ضخامت عایق و چند عامل دیگر دارد. قیمت سردخانه کانکسی در هزینه ساخت سازه فلزی متفاوت است.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...