چگونه شارژ تلفن خود را سریع‌تر کنیم

در این پست پیشنهادهایی برای سریع تر شارژ شدن تلفن همراه ارائه می‌شود این اطلاعات برای اکثر گوشی‌های آیفون و اندروید انجام می‌شود.

هنگام شارژ دستگاه را در حالت هواپیما قرار دهید.

یکی از بزرگترین مجرمان تخلیه‌ی باتری شبکه‌ی تلفن است که شامل بلوتوث، رادیو و سرویس های وای‌فای می‌شود. حتی اگر به طور فعال از این سرویس‌ها استفاده نمی‌کنید آن‌ها همچنان در پس‌زمینه کار می‌کنند و مقداری از باتری را می‌گیرند.برای کمک به شارژ سریع تر تلفن حالت هواپیما را فعال کنید تا همه‌ی سرویس‌های شبکه متوقف شوند. روشن کردن حالت هواپیما زمان شارژ را تا 25% کاهش می‌دهد.

حالت هواپیما

قبل از شارژ کردن، تلفن خود را خاموش کنید.

مثل حالت هواپیما وقتی تلفن خود را کاملا خاموش می‌کنید تمام برنامه‌‌های پس‌زمینه متوقف می‌شوند و اجازه می‌دهند باتری سریع‌تر شارژ شود.

شارژ با پریز برق

ما اغلب در حال رفت و آمد هستیم و راحت است که تلفن های خود را در اتومبیل یا از طریق لپ‌تاپ شارژ کنیم. اما شارژ تلفن در اتومبیل یا کامپیوتر کارایی کمتری نسبت به شارژ از طریق پریز برق دارد. ماشین‌ها و رایانه‌ها 0.5 آمپر خروجی نیرو دارند ولی پریز برق 1 آمپر نیرو می‌دهد. برای سرعت شارژ مطلوب، از قبل برنا‌مه ریزی کنید و تلفن خود را با یک پریز دیواری در خانه شارژ کنید.

شارژ موبایل

از پاور بانک استفاده کنید.

اگر زیاد در حال رفت و آمد هستید و در دسترسی به پریز‌های دیواری مشکل دارید، یک پاور موبایل یا یک شارژر قابل حمل را در نظر بگیرید که به آن پاور بانک نیز گفته می‌شود. این دستگاه‌ها غالباَ ظرفیت شارژ در حد پریز دیواری را فراهم می‌کنند، بنابراین در زمان دور بودن از خانه می‌توانید تلفن خود را به سرعت شارژ کنید.

پاور بانک

با کابل با کیفیت شارژ کنید.

هرچه یک کابل آمپر بالاتری داشته باشد، سرعت شارژ نیز بیشتر است. اگر از کابل استاندار با کیفیت پایین استفاده می‌کنید، ممکن است تلفن شما در سریع ترین زمان ممکن شارژ نشود. دو سیم داخل کابل تعیین می‌کند که تلفن با چه سرعتی شارژ شود. یک کابل 28 گیج استاندارد حدود 0.5 آمپر را تحمل می‌کند در حالی که یک کابل 24 گیج با کیفیت بالاتر 2آمپر را تحمل می‌کند.شاید یک کابل با کیفیت‌تر گران‌تر باشد اما مزایای آن بیش‌تر است.

کابل

هنگام شارژ از تلفن خود استفاده نکنید.

اگر از تلفن خود در حالی که شارژ می‌شود استفاده می‌کنید، حتی اگر دستگاه به منبع تغذیه متصل باشد، روی منابع باتری ضرب می‌زنید و سرعت شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهید.

گزینه‌های شارژ سریع خود را جستجو کنید.

اگر تلفن هوشمند شما شارژرهای USB-C را دارد از آن استفاده کنید. برای آیفون‌ها اگر می‌خواهید کمی بیش‌تر خرج کنید، به جای استفاده از شارژر 5 واتی که همراه دستگاه است، از شارژر 12 یا 18 وات استفاده کنید. 

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...