نصب ساندویچ پانل سردخانه ای 12 سانت
ارسال شده در: 1402/05/23 - 11:28 توسط: برترین نصاب شرکت ماموت

نصب ساندویچ پانل سردخانه ای 12 سانت

نصب پانل سردخانه ای 12 سانت
نصب پانل سردخانه ای 12 سانت
امروزه برای ساخت بسياری از سازه‌ها از مصالح جديد و مقرون به صرفه‌تری استفاده می‌شود كه هر يک دارای ويژگی‌ها و اصول نصب و نگهداری منحصر به فرد خود هستند. يكی از اين مصالح ساندويچ پانل است كه در انواع مختلف در صنعت ساخت و ساز به كار برده می‌شوند. يكی از انواع ساندويچ پانل‌ها، ساندويچ پانل سردخانه‌ای است كه برای ساخت سردخانه و يا اتاق‌های يخچالی حمل انواع مواد غذايی كه كنترل دما در آن‌ها اهميت دارد، استفاده می‌شود.
ساندويچ پانل سردخانه‌ای یک عایق ايده‌آل براي جلوگيری از تغییرات دمایی در داخل سردخانه می‌باشد كه سرما در سازه به خوبی حفظ خواهد شد و بهترین عملکرد ممکن را خواهد داشت. ضخامت ساندويچ پانل سردخانه‌ای نسبت به سایر کالاهای مشابه کمتر است اما كاربرد بيشتری دارد و همچنين فضای اشغال شده با استفاده از ساندويچ پانل سردخانه‌ای بسیار کمتر خواهد بود.
سردخانه فضای بسته ومحصور شده ای است که دما ورطوبت آن به دقت و به صورت مستمر کنترل می شود . و به جهت انجماد و نگهداری مواد مختلفی از جمله محصولات غذایی , گوشت , مرغ و ماهی , لبنیات , میوه و صیفی جات و همین طور تجهیزات پزشکی , شیمیایی , مواد دارویی استفاده می شود .
درساخت سردخانه و برای جلوگیری از هدر رفت انرزی تمام وجوه اتاقک سردخانه شامل دیوارها , سقف و کف آن میبایست عایق شوند . نوع و ضخامت عایق تاثیر بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش عمر سیستم برودتی و در نتیجه پیشگیری از فساد و خرابی مواد نگهداری شده دارد ..
جهت نگهداری کوتاه مدت انواع میوه - سبزیجات - صیفی جات با حفظ طراوت و تازگی و نیز نگهداری کوتاه مدت انواع گوشت های قرمز و سفید و توزیع آن ها از سردخانه های بالای صفر استفاده می شود .
در شرکت دنیای ماموت با ساخت ساندویچ پانل های ویژه سردخانه بالای صفر و زیر صفر و مشخصات فنی خاص و همچنین با توجه به امکانات بی نظیر قادر به تولید انواع درب های سردخانه ای ازجنس فایبر گلاس هستیم .
برای آشنایی بیشتر با ساندویچ پانل سردخانه ای وارد لینک شوید . ساندویچ پانل سردخانه ای
نصب پانل سردخانه ای 12 سانت
عمليات نصب ساندويچ پانل‌های سردخانه‌ای، بسيار خاص است و مي بايست با دقت عمل بسيار زيادی انجام شود. كارشناسان نصب مي بايست برش‌های ساندويچ پانل را كه بر اساس نقشه‌های از پيش تهيه شده، ‌توليد شده‌اند را در كنار همديگر به گونه‌ای نصب كنند كه به هيچ عنوان هوای بيرون به داخل و يا بر عكس انتقال داده نشود. لازم است كه كنج‌ها و محل اتصال ساندويچ پانل‌ها به گونه‌ای آب بندی شوند كه در بلند مدت باعث هدر رفت دما نشود. قطعا اين هدر رفت نهايتا به كاهش كارآيی سردخانه می‌انجامد.
ساندويچ پانل سردخانه‌ای اگر به درستی نصب نشود و استانداردهای لازم در نصب آن رعایت نشود، ممكن است در آخر به نتیجه خوبی حاصل نشده و خسارت‌های زیادی در طول زمان برای سازه شما به همراه داشته باشد. ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای باید طبق اصول با فلاشینگ‌ها نصب شوند و در عایق بندی و آب بندی آن‌ها دقت لازم انجام شود. بنابراین با اینكه نصب آن‌ها زیاد سخت به نظر نمی‌رسد بهتر است برای انجام اين كار از متخصصان كارآزموده و باتجربه بهره‌مند شويد.
برای دیدن پروژه های اجرایی شرکت دنیای ماموت وارد لینک شوید . نمونه کار اجرایی
ارتباط با دنیای ماموت
7865 382 0912
2717 3222 028


دسته بندی کسب و کار: انبار کالای سردخانه ای ساخت،طراحی واحداث سردخانه

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

مسئول پاسخگویی:

شاه محمدی

شماره تماس:

شماره موبایل:

آدرس ایمیل:

نشانی:

شهر:حومه تهران در استان تهران

آدرس وب سایت:

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...