فروش ساندویچ پانل و فوم فشرده ودرب سردخانه
ارسال شده در: 1400/08/22 - 22:21 توسط: کیان صنعت توکان

فروش ساندویچ پانل و فوم فشرده ودرب سردخانه

1- تحویل فوری ساندویچ پانل سردخانه در ضخامت های 10 سانت , 12 سانت و 15 سانت به همراه متعلقات ( آبرو , فلاشینگ , درب سردخانه , عایق کف xps و فوم پلی یورتان جهت پاشش و تزریق)
2- شرکت کیان صنعت توکان تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان در انواع ضخامت های 2 الی 15 سانت با دانسیته 40 و 35 کیلوگرم بر متر مکعب و ورق های آلومینیوم و گالوانیزه نیز می باشد.
3- تولید ساندویچ پانل های این شرکت با استفاده از ورق گالوانیزه از پیش رنگ شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد و بنا به درخواست مشتری با ورق آلومینیوم رنگی و غیر رنگی و استیل قابل تولید می باشد.
فوم های پلی یورتان مصرفی ساندویچ پانل از نوع کره ای گرید B2 (کند سوز) می باشد که دانسیته استاندارد آن 40 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد که بنا به درخواست مشتری و مقرون به صرفه بودن برای مصرف کننده قابل کاهش تا 35 نیز می باشد.
4- فوم (Xps) : فوم عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در فرآیندی پیشرفته همگام با تکنولوژی روز دنیا، با مقاومت حرارتی و فشاری بالا جهت عایق کاری ساختمان‌ها تولید می‌شود . بر خلاف دیگر روش های تولید که سبب ایجاد حفره، خلل و فرج و لوله های مویین در عایق می شود این روش بافتی یکنواخت با سلول های بسته و نفوذناپذیر ایجاد می کند که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و فشار در مقایسه با دیگر عایق ها از مشخصه های منحصر به فرد این نوع عایق می باشد .
صفحات عایق حرارتی xps (پلی استایرن اکسترود شده)، فوم های روزن رانی شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می‌باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می‌کند. کاربرد این صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در عایق کاری کف (عایق حرارتی کف)، عایق کاری سقف (عایق حرارتی بام) و دیوارهای ساختمان های مسکونی (دیوار عایق - عایق حرارتی دیوار) و صنعتی (عایق حرارتی مرغداری - عایق حرارتی سقف سوله) می‌باشد. به دلیل اینکه در ساختار این عایق حرارتی حباب وجود ندارد، دارای مقاومت فشاری بالایی است. جذب آب آنها نیز بسیار کم می‌باشد. همچنین نفوذ آب از طریق مویینگی در فوم xps وجود ندارد.
ورق‌های فوم فشرده XPS در اندازه‌های مختلف قابل تولید است. عرض این ورق‌ها به ترتیب در اندازه 60 سانتیمتر، 100سانتیمتر و 120 سانتیمتر 100قابل تولید می‌باشد و طول آن نیز به دلخواه می‌باشد. ضخامت ورق‌های تولید شده قابل تغییر در بازه‌ 2 سانتیمتر تا 10 سانتیمتر می‌باشد.پانل کلینروم پانل الومینیومی سقفی پانل جنوب عایق پاششی فوم پاششی ساندویچ پال استیل ساندویچ پانل سقفی پانل پلی استایرن پانل ارزان پانل فوری پانل دیواری 10سانت سردخانه ای قیمت پانل سردخانه قیمت درب سردخانه درب سردخانه درب ریلی سردخانه درب سردخانه زیرصفری درب سردخانه میوه درب تونل انجماد درب سردخانه بالای صفری درب سردخانه 15 سانت فوم عایق فوم پانلی فوم عایق پاششی فوم عایق تزریقی فوم عایق اسپری پلی اورتان پاششی ایزوسیانات پلییورتان پلییول گاز141ب کاتالیست واکس پلییورتان ایزوکارون ایزوپتروشیمی کارون عایق پتروشیمی عایق لوله ملزومات پتروشیمی عایق کاری خط لوله مواد عایق پایپینگ عایق سرد عایق برودتی عایق حرارتی پلییورتان عایق خط لوله امونیاکی ورق الومینیوم الومینیوم جکت الومینیوم کرافت دار الومینیوم کاغذدار الومینیوم کرکره شده ورق الومینیوم اراک ورق الومینیوم پارس الومکار الومینیوم عایق کاری پتروشیمی پیمانکاری عایق02126709515-02126709327-02191011233-09353136565

دسته بندی کسب و کار: انبار کالای سردخانه ای تجهیزات برودتی پانل درب سردخانه و انبار کالا

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

شماره موبایل:

آدرس ایمیل:

نشانی:

شهر:تهران در استان تهران
تهران

آدرس وب سایت:

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...