شرکت پاک نیک تولیدکننده ازن ژنراتور و اتیلن ژنراتور
ارسال شده در: 1400/06/22 - 15:38 توسط: amir masoud

شرکت پاک نیک تولیدکننده ازن ژنراتور و اتیلن ژنراتور

شرکت پاک نیک از سال 1395 فعالیت خود را در جهت بالا بردن سطح سلامت جامعه آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر تولید کننده محصولات زیر با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی تواید می نماید.
1- ازن ژنراتور:
ازجمله کاربردهای ازن ژنراتورهای پاک نیک می توان به ازن زنی در هوای داخل سردخانه های نگهداری مواد غذایی، گوشتی، میوه و ... اشاره کرد.در سردخانه ها که بار ميکروبی زياد است، فساد و آلودگی مواد به سرعت انجام می شود. لذا لزوم استفاده از سيستم هايي مطمئن و استاندارد جهت ضد عفونی کردن سردخانه ها ضروری است.
گازازن در سردخانه های بالای صفر که محل نگهداری ميوه ها و سبزيجات است، موجب بلوکه شدن گاز اتيلن شده و از موارد زیر جلوگیری بعمل می آورد:
*مانع از رسیدگی زود هنگام میوه می شود.
*مانع از کاهش بذر میوه می گردد.
*از گندیدگی میوه جلوگیری بعمل می آورد.
*از توسعه ضریب خوردگی میوه و انتشار آن به دیگر نقاط میوه در هنگام برداشت در اثر سهل انگاری نیروی انسانی جلوگیری می کند.
2- اتیلن ژنراتور:
گاز اتیلن امن ترین، مطمئن ترین و ساده ترین روش عمل آوری محصولات کشاورزی است. این گاز با کنترل زمان عمل آوری در رنگ آوری و رسیدن موز سبز، مرکبات، گوجه فرنگی، خرمالو، انبه و بسیاری از میوه های دیگر عمل می نماید. این گاز هیچ گونه اثر سوئی بر روی محصولات ندارد و کاملا بر پایه گیاهی می باشد. همچنین این گاز مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) و مورد تایید ارگانیک می باشد.
این دستگاه با تزریق ثابت، مداوم و بدون فشار بالاترین کیفیت گاز اتیلن را جهت عمل آوری فراهم مینماید.
3- اتیرایپ(اتیژن):
محلول اتیرایپ تولید این شرکت مطابق با پیشرفته ترین فرمولاسیون ها و استانداردهای جهانی است و علاوه بر داشتن بازده تبدیل بیش از 95% حاوی افزودنی هایی است که در حین استفاده در دستگاه از جمع شدن مواد زائد و مضر در داخل راکتور اصلی جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر دستگاه تا سه برابر می شود.
اتیرایپ در مقایسه با روش های رایج رنگ آوری و رسیدن، کاملا بی خطر بوده، هیچ گونه ماندگاری شیمیایی بر بافت میوه بر جای نمی گذارد.
4- جاذب اتیلن:
میوه ها ، سبزیجات و گل ها محصولات بسیار قابل فساد هستند. از زمان جمع آوری ، کنترل مناسب اتیلن در مدیریت پس از برداشت برای به حداکثر رساندن طراوت ، کیفیت و ماندگاری از مزرعه تا بازار مورد نیاز است.
این محصول با جذب اتیلن موجود در بسته بندیهای میوه باعث جلوگیری از فساد در زمان حمل و نقل خواهد شد.

دسته بندی کسب و کار: انبار کالای سردخانه ای ماشین آلات تجهیزات صنعتی ساخت،طراحی واحداث سردخانه تجهیزات برودتی فیلتراسیون و تصفیه

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

مسئول پاسخگویی:

بهرام مشهوری

شماره تماس:

شماره موبایل:

آدرس ایمیل:

نشانی:

شهر:تهران در استان تهران
خیابان فلسطین نبش کوچه عسگری پلاک 351

آدرس وب سایت:

موقعیت روی نقشه

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...