خدمات برق اضطراری و یو پی اس
ارسال شده در: 1399/12/20 - 20:33 توسط: Iran Power Clinic

خدمات برق اضطراری و یو پی اس

این شرکت عرضه کننده انواع مولد برق بدون وقفه (یوپی اس UPS) به صورت‌های تک فاز و سه فاز با برند‌های معتبر اروپایی، آمریکایی و آسیایی بوده و توانسته است برند خود را ثبت نماید و محصولات تولیدی و ایرانی را ارائه دهد وتا کنون بسیاری از محصولات خود را با برند ویرا، درسیستم‌های بانکی ، بیمارستانی ، بیمه‌ای ، کارخانجات صنعتی ، شرکت‌های خصوصی و دولتی نصب نموده است. لازم به ذکر است قیمت یوپی اس های این شرکت نازل‌ترین قیمت یوپی اس در بازار می‌باشد.

سابقه طراحی و تولید بیش از 20 سال مدیران شرکت به انجام خط تولید دقیق گسترش کیفیت کالا کمک شایانی کرده است.

ارائه انواع باتری (BATTERY):
در این شرکت نیز امکان ارائه انواع باتری‌های سیلد اسید با برندهای اروپایی مانند:Hoppecke ،Fiamm و Enersys(Varta) کره‌ای مانندGlobal ، Yuasa و همچنین برند‌های ژاپنی مانند Panasonic و همچنین در راستای حمایت از کالای داخلی با برند ایرانی صبا و نیز برند‌های چینی وجود دارد. دربخش باتری‌های نیکل- کادمیوم نیز امکان ارائه باتری‌های اروپایی SAFT و ALCAD به صورت ریالی و تحویل در داخل کشور وجود دارد.

قرارداد سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش:
همچنین قابل ذکر است این شرکت با کادر متخصص و مجرب در زمینه خدمات پس از فروش امکان و توانایی سرویس تعمیرات انواع یو پی اس (UPS)ها، باتری و باتری یو پی اس را داشته و این امکان را فراهم نموده تا با قرار دادن تلفن ON CALL در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی باشد. همچنین امکان عقد قرارداد جهت سرویس و نگهداشت یو پی اس (UPS)های مختلف نیز فراهم می‌باشد.

دسته بندی کسب و کار: تجهیزات و ملزومات برقی

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

مسئول پاسخگویی:

Iran Power Clinic

شماره موبایل:

نشانی:

شهر:تهران در استان تهران

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...