شارژ و فروش انواع کپسول‌های آتش نشانی
ارسال شده در: 1399/11/21 - 11:59 توسط: شرکت ماهان گستر همگام

شارژ و فروش انواع کپسول‌های آتش نشانی

شرکت ماهان گستر همگام
مشاور و مجری خدمات و تجهیزات آتش نشانی و فروش تجهیزات اعلام و اطفای حریق

شرکت ماهان گستر همگام، مرکز فروش کپسول آتش نشانی در تهران با هدف واردات و فروش تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، همچنین سرویس و کنترل شارژ خاموش کننده‌های دستی حریق فعالیت می کند. به منظور گسترش فعالیت های خود، با بهره‌ گیری مجموعه‌ ای از مدیران و کارشناسان خبره و مجرب، در زمینه ارائه خدمات بهداشت، ایمنی و محیط زیست فعالیت چشمگیر خود را ادامه داده و هم اکنون با داشتن تمامی مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح کشور بعنوان پیشرو در ارائه خدمات فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سازمان ها و موسسات و طرح‌ ها و پروژه‌های عمرانی کشور مطرح و صاحب نظر می باشد.

شرکت ماهان گستر همگام با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در عرضه خدمات سلامت کار و امور فنی و مهندسی در زمینه HSE مطرح است. جهت ارتباط با مرکز فروش کپسول آتش نشانی در تهران با شماره های موجود تماس بگیرید.

شارژ و فروش انواع کپسول‌های آتش نشانی شامل:شارژ کپسول آتشنشانی، شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی، شارژ کپسول آتشنشانیCO2، فروش و نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق، تست هیدرواستاتیک بدنه کپسول های آتش نشانی; تعویض کامل پودر کپسول تست هیدرواستاتیک بدنه کپسول های آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی
شارژ خاموش کننده آتش نشانی
فروش خاموش کننده آتش نشانی
اعلام حریق
اطفاء حریق
شات پلاست
تست هیدرواستاتیک
قیمت شارژ کپسول آتش نشانی
اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی

دسته بندی کسب و کار: تجهیزات کنترل ایمنی

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

مسئول پاسخگویی:

شرکت ماهان گستر همگام

شماره موبایل:

نشانی:

شهر:تهران در استان تهران

آدرس وب سایت:

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...