نصاب پانل ساندویچ |نصب کننده ساندویچ پانل |
ارسال شده در: 1399/11/19 - 12:30 توسط: برترین نصاب شرکت ماموت

نصاب پانل ساندویچ |نصب کننده ساندویچ پانل |

نصاب پانل ساندویچ |نصب کننده ساندویچ پانل |آشنایی با نصب ساندویچ پانل
نصب و اجرای ساندویچ پنل قبل از اقدام به خرید ساندویچ پانل لازم است که بر آورد مهندسی دقیقی از اجزائ مورد نیاز اهم از میزان و ابعاد ساندویچ پانل های سقفی , دیواری و فلاشینگ ها صورت گیرد .
برای این منظور میبایست ضمن بررسی نقشه های پروژه نسبت به انجام بازدید میدانی و تطبیق نقشه ها با سازه اجرائ شده اقدام گردد تا با نقشه های شاپ داوینگ در نرم افزار اتوکد , جزییات سفارش به واحد تولید اعلام گردد
منظور از شاپ دراوینگ نقشه هایی است که پیش از تولید ساندویچ پانل ها تهیه و در ان مشخصات پانل های تولیدی , سایز و ابعاد طول و تعداد , جانمایی آن ها بر روی نما و متریال مصرفی می باشد این نقشه ها را از روی نقشه های سازه تهیه و پس از تایید مشاور کارفرما و یا ناظر ایشان جهت تولید به کارخانه ارسال مینمایند .عملیات نصب ساندویچ پانل از لحاظ زمانی بسیار سریع نصب شده و درمدت زمان کوتاهی پروژه آماده بهره برداری میگردد.
عملیات نصب ساندویچ پانل های سقفی
ساندویچ پانل های سقفی در موازات شیب سقف و بر روی پروفیل های سقفی بوسیله پیچ سرمته گالوانیزه واشردار نصب شده وبه دلیل مقطع تولیدی آنها بصورت ذوزنقه ای شکل و گام دار ) پانل ها کاملا آب بند نصب می گردند .
عملیات نصب ساندویچ پانل دیواری
جهت نصب ساندویچ پانل های دیواری نیاز است که شاسی کشی با استفاده از پروفیل ها انجام گیر د ابعاد مقطع و سایز این پرو فیل ها به میزان بار باد, جهت آن و ارتفاع سازه بستگی دارد و پس از بررسی, محاسبه و تعیین میگردد. پانل های دیواری عموما به صورت عمودی نصب و شاسی کشی آن به صورت افقی انجام خواهد گرفت ودر نهایت با استفاده از پیچ سرمته گالوانیزه بر روی سازه نصب میگردد.
عملیات نصب گاتر ( آبرو )
آبرو جهت جمع آوری آب های روی سقف و انتقال آنها بر روی زمین مورد استفاده قرار میگیردورق آبروهامعمولا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلیمتر میباتشند که در انتهای شیب سقف قرار میگیرند .
عملیات نصب ورق فلاشینگ
ورق فلاشینگ به عنوان یک پوشش برای قسمت های خاصی از یک ساختمان مانند قرنیز پنجره ها - لبه های دیوار - سقف های شیروانی و .... مورد استفاده قرارمیگیر د که علاوه بر زیبایی و مقاومت - پوشاندن درزهای باقیمانده از اتصال سندویچ پانل های سقفی ویا دیواری را نیز باعث میشود .فلاشینگ ها به گونه ای در محل اتصال دیواره ها و سقف ها نصب میشوند که ضمن پنهان کردن درز بین آنه به جلوگیری از نفوذ اب - گرد وغبار و هوابندی نیز کمک شایانی می کنند این پوشش ها به نیاز طرح شده در نقشه های مرتبط باتنصب ساندویچ پانل ها , با شکل ها و مقاطع مختلفی تولید می شوند .
برای مثال فلاشینگ تاج به منظور پوشش فوقانی ( خط الرس )پانل های سقفی و فلاشینگ زیر تاج جهت پوشش درز زیرین ( خط اقعر ) پانل سقفی و فلاشینگ کنج و یاقاب جهت پوشش اتصال پانل ها و درزبندی آنها استفاده می شود .
ما در دنیای ماموت با شعار همیشه در کارخود بهترین باشیم پیش میرویم
قیمت عملیات نصب و اجرای ساندویچ پانل

قیمت نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری با توجه به ضخامت پانل و نوع سازه و برشکاری آن بستگی دارد و باتوجه به این نکات فنی و مهم اعلام قیمت میگردد.
دنیای ماموت تجربه بهترین ها
گروه نصب دنیای ماموت آمادگی خودر ابر نصب انواع ساندویچ پانل , ورق آبرو , ورق فلاشینگ و , ورق شیروانی برای هر پروژه ای اعلام میدارد جهت اطلاع از قیمت نصب و دریافت مشاوره فنی میتوانید با کارشناسان فنی دنیای ماموت با شماره های ذیل تماس بگیرید .



دسته بندی کسب و کار: پانل

اطلاعات تماس و نشانی‌ها

مسئول پاسخگویی:

نصاب شرکت ماموت

شماره تماس:

شماره موبایل:

نشانی:

شهر:تهران در استان تهران
اتوبان قزوین کرج دنیای ماموت

آدرس وب سایت:

آگهی های مرتبط

clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...